5 september 2010

VERBEKE ???

VERBEKE FOUNDATION?
















Je rijdt er, shit, aan voorbij langs de expressweg Antwerpen-Knokke. Zeg niet dat je je rond Kemzeke nooit verbaasd heb afgevraagd waarom dat aftands kraangedoe, die industriële restanten naast de snelweg daar blijkbaar doelloos staan te staan? Aanvankelijk denk je, ik ook, hier verrijzen nog maar eens beton- en andere blokken. Ik ook, tot ik via via eens de afslag nam. Hemel!!! Surprise! Surprise! Schitterend! Doen ! Echt waar en verdenk me bij dezen niet van gladde publiciteit. Een openluchtmuseum? Een serre? Kippen? Bijen? Kunst? Eigenzinnig en zoveel meer, want zó anders! Mocht je 't ooit bezoeken, wat ik je van harte toewens, vraag eens naar den Dirk (en den Eddy, als die er is) en je tuimelt nog meer van de ene verrassing/verbazing in die andere.