21 juni 2009

TJA... AL ZO LANG!


Dat het al van in april is geleden, dat ik nog enig bericht "nagelaten" heb. Shame on me! Maar ja, als het bijenseizoen eraan komt heb je er zoals in mijn geval een extra fulltimejob bij. Voeg er activiteiten in de winkel van de eigenste lokale schone bij, aanstaande opentuindag alhier met alles wat daarbij komt kijken, de recentste editie van "Ursel Bovenal"(pennenvruchten van ons bewonersplatform) en dies meer en het plaatje is snel ingevuld. Vandaar misschien. Je kop (de mijne) staat niet op blogjes noteren. Mijn excuses bij mijn trouwe lezers (van eufemisme gesproken, al is whishfull thinking een betere omschrijving)
Foto boven: met "UrselinZicht", het bewonersplatform, hadden we op 7 juni (kiezing) een infodag voor de mensen van het dorp. Schitterende respons. Burgemeester en deputé (accent juist?)hielden hun klapje, 't volk schreef zich te pletter op hun extra stembrief. Oprispingen van wat volgens hen allemaal verkeerd loopt in ons dorpje.

Viktors eerste communie. Die kleinkinderen, dziejus, wat houden ze je jong!